Gå til innhold
Arkivverket

Vigsler i Jølster (eller Bergen 1951 og 1973 - Valaker


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Lensmannsbetjent og sidan lensmann i Jølster Erik Pederson Valaker, fødd i Hafslo 8.7.1914, var gift to gongar:

 

* første gongen i Jølster (eller i Bergen?) 10.8.1951 med Anna Andrea Olausdotter Gjesdal frå Sandalen i Jølster, fødd i Jølster 16.4.1921

 

* andre gongen i Jølster (eller i Bergen?) kring 1973 med enkja Aslaug Ingrid ........dotter Johnsen, fødd Bøe(?), fødd i Sandnes(?) 12.12.1916

 

Er det mogeleg å finna ut/stadfesta:

 

A. Nøyaktig dato og stad for båe vigslene?

 

B. Farsnamnet til Aslaug Ingrid f. Bøe og rette jentenamnet hennar?

 

C. Fødestaden til Aslaug Ingrid f. Bøe (ho skal òg ætta frå Jølster!)?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første ekteskap inngått 10. august 1951 i Domkirken, Bergen.

 

Andre ekteskap inngått Ålhus i Jølster 2. november 1973. Bruden var født på Hegrenes i Jølster 10. desember 1916, og var ved vielsen sjukepleiar, Trondheim. Hun var datter av utskiftningsassistent Ole Mosessen Bø (Øvrebø) og Anna Iversdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for interessant og nyttig innlegg!

 

Eg vart likevel litt i stuss når det gjeld andre kona Aslaug.  Gravstøtta hennar i Trondheim syner tydeleg fødselsdato 12.12.1916.  Elles ser eg at broren Olav, som bur på Jessheim, skriv namnet BØE.  Kanskje gjorde ogso utskiftingsformannen det?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både klokkerbok og kirkebok sier at Aslaug ble født 10. desember 1916, og døpt i Ålhus kirke i Jølster 7. januar 1917. Faren står som utskiftningsassistent Ole Mosesen Bø. Det er nok rett at familien seinere flyttet til Sandnes, og at de etter hvert brukte navneformen Bøe, men dåpsattesten til Aslaug vil vise Bø og fødselsdato 10. desember 1916.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for presiserande innlegg  Då vil ogso eg nytta datoen 10.12. i manuskriptet mitt!

 

Problemet er løyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.