Gå til innhold
Arkivverket

Skifte


Mette Fausko
 Del

Recommended Posts

Kom helt tilfeldig over gravplassen til min manns oldefar, er det mulig å få se hans skifte?

Erik Andersen

14.02.1854 23.09.1936 Asker kirkegård 01.035 : slettet

Legger ved link til FT 1910

http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01036374004474

 

Er intresert i hvem som meldte dødsfallet og arvinger/etterlatte, da jeg har funnet at en av hans sønner emigrerte til Amerika.

På forhånd , takk.

Mvh.Mette Fausko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raskt svar, regner med det ikke er noe mer å finne siden han ikke etterlater noe. Men hvorfor er ikke alle barna ført opp? Legger ved FT1900, der er sønnene Johan,som emigrerte, og Martin som bodde i Røyken, boende hos faren. Ser også at Gunnar har fått Eriksen til etternavn i FT 1910 heter han Larsen. Leg har ikke klart å finne Gunnars dåp el. konf. desverre, kunne vært artig å vite hvem som var hans far.

http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01037030001131

 

Mvh.Mette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Sven,(vi er jo nesten naboer),det hadde jeg ikke venta meg. Lurer på hvor Volhaug kommer fra. Ser at Mina plutselig heter Andersen, blir mer og mer forvirra. Men det er rett mann for han bodde i Bjerkåsbekken grensa mellom røyken og asker.

Har du abonm. på aftenp. om du har, kunne du ha sett etter om du finner Gunnar Eriksen f.1904 og død 15.9-1948 i oslo.

Mvh.Mette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt spørsmål om noen kan se etter dødsannonse .

Mina larsen hun var husholderske hos Erik Andersen og mor til Gunnar Eriksen.

Mina Larsen 30.11.1864 22.04.1942 Asker kirkegård 01.036 : slettet

  Mvh.Mette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår jeg deg rett ; Gunnar og Helene giftet seg i Våler, Solør i 1945. jeg kan ikke finne noe vielse. desverre,

Mvh.Mette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.