Gå til innhold
Arkivverket

MR, Manntalet 1701, Volda og klokkargarden på Klepp


Morten Sylte
 Del

Recommended Posts

Sjå høgre side, garden Klep. Fyrste brukar Oelle

 

Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Sunnmøre fogderi, Manntall 10 (RA/EA-4070/J/Jb/L0010), 1701-1701, oppb: Riksarkivet.

Permanent sidelenke: http://arkivverket.no/URN:db_read/ft/38457/102/

 

Håpar nokon kan fylle inn det eg ikkje forstår og evt. korrigere det eg "trur" eg forstår om det som står skrive i fyrste feltet om brukaren Ol(l)e 17 år og også det som står om brødrene hans Madz 19 og Joseph 19.

 

Om Ole leser eg "er Klocher til ..........., i hans faders sted, u=gifft"

 

Om Madz leser eg "Hans Broder Madz Elliasen tien borger aage .......sen i Rødve Skibbr paa Yttr Søfde med ....... og ......,"

 

Om Joseph leser eg "Joseph Elliasen er på do: Klep og eer tuilling med .... ... Hans Broder"

Endret av Morten Sylte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjå høgre side, garden Klep. Fyrste brukar Olle

 

Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Sunnmøre fogderi, Manntall 10 (RA/EA-4070/J/Jb/L0010), 1701-1701, oppb: Riksarkivet.

Permanent sidelenke: http://arkivverket.no/URN:db_read/ft/38457/102/

 

Håpar nokon kan fylle inn det eg ikkje forstår og evt. korrigere det eg "trur" eg forstår om det som står skrive i fyrste feltet om brukaren Ol(l)e 17 år og også det som står om brødrene hans Madz 19 og Joseph 19.

 

Om Ole leser eg "er Klocher til ..........., i hans faders sted, u=gifft"

 

Om Madz leser eg "Hans Broder Madz Elliasen tien borger aage .......sen i Rødve Skibbr paa Yttr Søfde med ....... og ......,"

 

Om Joseph leser eg "Joseph Elliasen er på do: Klep og eer tuilling med .... ... Hans Broder"

 

http://folk.ntnu.no/ivarse/avskr/mt1701_Sunnmore.htm

(ikkje det beste formatet, men leseleg og du kan søkje i tekst etter sidetalet (185) eller Klep)

 

"er Klocher til Voldens meenigheder i hans faders sted, u-gifft"

 

"Hans Brødre, tien Borger Aage Christensen i Rødve Schibb: paa Yttr Søfde med Nessit og Holmen"

"er paa Do: Klep og er tuilling med overbem. hans broder"

 

Du finn att Mats på s. 232. (Rovde, Ytt: Søfde med Nessit og Holmen)

 

Endret av Ivar S. Ertesvåg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret, Ivar!

 

Og tusen takk for slik ein fantastisk lenke! Dette var ei uventa julegåve på førehand.

 

hmm,ja - jul i august 2013...

-det var elles noko anna som var julegåve til sogeinteresserte Sunnmøringar i fjor;

vi får sjå om det kan verte noko til jul i år også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.