Gå til innhold
Arkivverket

Østfold fylke, Glemmen, dødsfallsprot. 5, 1899-1908


Kari Sandberg
 Del

Recommended Posts

Er dere klar over at denne ligger bakvendt ?

Når jeg trykker på året 1902, kommer jeg inn på 1905. For å komme forover i protokollen, må man trykke seg bakover.

Trykket på lenken "Tilbakemeldinger", men da stod det bare "feil".

 

Mvh

Kari Sandberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere klar over at denne ligger bakvendt ?

Når jeg trykker på året 1902, kommer jeg inn på 1905. For å komme forover i protokollen, må man trykke seg bakover.

Trykket på lenken "Tilbakemeldinger", men da stod det bare "feil".

 

Takk for melding. Her ser det ut til å ha blitt noe krøll i forbindelse med at protokollen har blitt skanna to ganger, og da slik at det bildesettet indeksereren har forholdt seg til, ikke er identisk med bildesettet på nett. Dermed passer ikke indekseringsinformasjonen med bildene. Vi skal rette dette så raskt vi kan.

 

Protokollen er ført bakfra. I det bildesettet som skulle ligget på nett, har skanninga startet bakfra. Når opprydninga er ferdig, tror jeg dette skal bli bra!

 

Jeg ser at tilbakemeldingslenka går det til det gamle DA-forumet, som nok på et tidspunkt har skiftet URL. I løpet av året kommer vi sannsynligvis til å skifte ut alle visningsprogrammene for skanna materiale, så da vil problemet løse seg av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.