Gå til innhold
Arkivverket

Ministerialbok for Sandar 1809 borte?


Tore Svenning
 Del

Recommended Posts

Jeg brukt kirkeboken for Sandar 1789 - 1814 i lang tid, men i dag skulle jeg slå opp en begravelse fra 1809... og alt sammen er søkk vekk, bortsett fra et par-tre år i begynnelsen av perioden.

 

Fylke:
Vestfold
Prestegjeld/sokn eller embete:
Sandar

Kirkeboktype:
Ministerialbok
Nummer (arkivreferanse):
3
Periode:
1789 - 1814
Oppbevaringssted:
Statsarkivet i Kongsberg

Antall skannede sider/bilder: 40

(http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_id=8225)

 

Med vennlig hilsen

Tore Svennning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukt kirkeboken for Sandar 1789 - 1814 i lang tid, men i dag skulle jeg slå opp en begravelse fra 1809... og alt sammen er søkk vekk, bortsett fra et par-tre år i begynnelsen av perioden.

 

Jeg kan på stående fot ikke si sikkert hva som har skjedd (en mulig forklaring er at noen i vanvare har slettet deler av indekseringstabellen), men i det nye visningsprogrammet er det ingen mangler. En god anledning til å prøve funksjonene der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan på stående fot ikke si sikkert hva som har skjedd (en mulig forklaring er at noen i vanvare har slettet deler av indekseringstabellen), men i det nye visningsprogrammet er det ingen mangler. En god anledning til å prøve funksjonene der!

Mange takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan på stående fot ikke si sikkert hva som har skjedd (en mulig forklaring er at noen i vanvare har slettet deler av indekseringstabellen), men i det nye visningsprogrammet er det ingen mangler. En god anledning til å prøve funksjonene der!

 

Mistanken om sletting i indekseringstabellen er dessverre bekreftet. Det fikk konsekvenser for visninga i det gamle visningsprogrammet f.o.m. onsdag 25. mars. Vi har selvsagt backup og kan gjenopprette de manglende 191 postene i indekseringstabellen. Takk for at du varslet oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.