Gå til innhold
Arkivverket

Skifteprotokoll Nordfjord - skipreide?


Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

Eg brukar skifteprotokollane for Nordfjord svært mykje, og har hatt ein grei tilgang til registeret gjennom gamle DA - det er det same registeret som kjem opp, eller burde kome opp, når ein trykkjer Gå til database.

 

I det siste har dette vore svært tregt, og gjerne ikkje kome opp i det heile, så då har eg prøvd å gå inn via Finn kilde - Skiftemateriell. Då ser eg at det ikkje finst same søkjefelta som på det gamle, og at eg ikkje kan søkje på Skipreide. Det gjer søkjemetoden nesten ubrukeleg for meg, og eg lurer på om det er noko eg overser; kan eg søkje på skipreide på nokon måte via "nye" DA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller først må jeg beklage at de gamle nettsidene er ustabile for tiden. Vi undersøker saken.

 

Dernest hva gjelder søk etter skipreide i skifteprotokoller på de nye nettsidene. Søkefeltet er der, men det er skjult bak lenken "Vis flere felt". Gi beskjed om det skulle være søkefelt du savner. Søkeskjemaet for skifteprotokoller er et generelt skjema som skal brukes på alle søkbare skifteregistre, vi har mange felt søkbare, men ikke alle. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for kjapt og godt svar! Det viser berre at de har eit godt produkt og at det er mykje eg framleis ikkje har fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjem tilbake med eit nytt spørsmål: Korleis er sorteringsprinsippet ved søk? Eg skriv inn Glo* på skipreide, og forventar at eg då skulle få fram alle skifte frå Gloppen, i den rekkjefølgja dei står i protokollen, men det får eg ikkje. Fyrst kjem alle som i tillegg til skipreide Glop* også har gardsnamn Glop*. Ikkje heilt logisk etter mitt syn -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved søk vises dataene i den rekkefølgen de ligger i den bakenforliggende databasen og der er de lagt inn etter slik de lå i filen de ble registrert i. Mao. hvis de er transkribert i kronologisk rekkefølge blir de også liggende slik hos oss og skal også vises i kronologisk rekkefølge. 

 

I den ene basen for Nordfjord så fungerer søket som det skal, men jeg ser at i samlebasen (1690-1853) så oppfører trefflisten seg på en annen måte. Her må jeg undersøke litt og se hva som går galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.