Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Agnete Schjønsby

[#14244] Tysnes / Hardanger. Identitetsfølelse

Recommended Posts

Guest Agnete Schjønsby

Jeg strever med en kar fra Onarheim i Tysnes (Jørgen Larsen ft.1848). Se evt debatt nr 13042. Vi tror vi har funnet ham i USA, men han oppgir 'Hardanger' som fødested både ved ekteskap og død. Spørsmålet er: Kunne Tysnesfolk føle seg som hardinger - eller er dette beviset på at vi har funnet feil mann i usa?

Guest Jan Oldervoll

Eg ville ikkje tru at ein tysnesing ville koma til å kalla seg hardinge. Grensene er svrt så klare mellom Hardanger og Sunnhordland. Eg er sjølv fødd og oppvaksen i eit granneprestegjeld til Hardanger og ville aldri finna på å lura meg til falskidentitet. Ikkje kunne eg det heller; dialektane er altfor forskjellige. Det smae gjeld tysnesingar. Men ein kan sjølvsagt tenkja seg at i USA var det finare å vera frå hardanger enn frå Sunnhordland og at han tok ein spansk ein. Men eg trur det ikkje, særleg sidan han synest halda fast på det.

Guest Elin Skibenes

Er einig med Oldervoll. Men det kan kanskje vera rett mann likevel,ettersom foreldra til Jørgen kom frå Hardanger.Lars Larson Måkastad, Ullensvang (1797-1883).G. 1 1825 m. Kristi Olsdtr. Prestegard, Odda (1796-1833) og 2 i 1834 m. Ingeleiv Olsdtr.Prestegard, Odda. (1807-1886) Ingeleiv var søster til Kristi. Lars kjøpte jord på Onarheim i 1825-26

Guest agnete Schjønsby

Dette liker jeg: Alle får rett! Tusen takk til dere begge for nyttige innspill. Jeg tror Elins innlegg kan være løsningen. Da fortsetter jeg med denne karen og sjekker han foreløpig ikke helt ut som 'min' Jørgen!

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.