Gå til innhold
Arkivverket

[#14301] Hvor ble Christian Severin Haktorsen Søreide av ?


Gjest Jostein Søreide
 Del

Recommended Posts

Gjest Jostein Søreide

Jeg søker opplysninger om Christian Severin Haktorsen Søreide (f.1885) som emigrerte til USA (Sør-Dakota i følge emigrantprotokollene) den 8. mars 1906. Jeg ønsker særlig å komme på sporet av eventuelle etterkommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Søreide

Det stemmer at en Chris Soreide (g.m. Mary) ble avdekket under letingen etter Mons Haktorsen Søreide. Det har imidlertid ikke lykkes meg å avdekke hans etterkommere (jeg vet at han hadde etterkommere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Chris H. Soreide, 44 år, g. siden han var 24, her er begge foreldrene norske.her står det at han immigrerte i 1904.Mary SOreide, 44 år, g. siden hun var 24, f. i Denmark.barn: Louis son 17 år Clara daughter 15 år Meryl daughter 9 år Victor son 6 år.Det er helt sikkert samme foreldrene som jeg fant i forrige innlegg. Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

DAs BF liker ikke haker.I 1930 bor familien i 1930 U.S. Federal Census South Dakota Pennington Castle Butte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Det er en Victor C. SOreide 79 år i Marysville, Washington (79 år) som ser interessant ut... vet ikke om han er død. Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Flott, Lars! Her er broren Louis: Soreide, Louis S 2621 E Sheridan St, Laramie, WY 82070-4981 (307)755-0663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Søreide

Takk for hjelpen! Det ser ut til at vi her er på rett spor. En endelig bekreftelse får jeg vel best ved å ta direkte kontakt med Victor og Louis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.