Gå til innhold
Arkivverket

[#14359] Opplysningar: Anne Jensdtr., f. 1819 Sogndal i Sogn NB


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Du gir veldig lite opplysninger enda det er klart at du må vite mere.Du finner kirkebøkene for SF her på arkivet under kjelde ordna etter: 'Type'. Id for prestegj./sogn: Askevold 1428, Lekanger 1419 og Sogndal 1420.Jeg håper du har lett der selv før du spør her i debatten. Hvis ikke så bør du gjøre det for fremtiden. Hjelp ber man vel egentlig bare om når man sitter helt fast, ellers så misbruker du andres vilje til å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Solberg

Eg finn ingen Anna Jensdtr. som er fødd i Sogndal 1819, men av dei som er fødde 1818-1820 som kan vera aktuelle kandidatar er Anna Jensdtr. Bårdgård, f. 19.06.1820 eller Anna Jensdtr. Sogndalsfjøra, f. 10.07.1820. Elles er det vel truleg 'di' Anna Jensdtr. som vi finn som enke i Askvoll 1865:LenkeMvh Ottar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Berit: Kanskje eg er ein misbrukar, men då er det vel ingen som ønsker å svare....det eg er på¨jakt etter her er nokon som veit litt meir enn det som ein kan finne på nettet!Ottar: Takk for opplysningar, skal undersøke det nærare....f. 1819 er vel ein ca. dato...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Det kan sjå ut som enkja Anna Jensdotter, f. 1820, gifte seg att i Solund 13.7.1870 med enkjemannen Lars Jørgenson, f. 1806 (Kjelde: Fylkesarkivet - vigde). Kanskje den originale kyrkjebokinnførsli kan hjelpa? Sidan du bur i Oslo, kan du kanskje sjekka mikrofilmen på Riksarkivet...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Vielsen 13. juli 1870 er å finne i kirkeboken for Askvoll, og der står det at brudgomen var enkemann Lars Jørgensen Stensø, 64 år gammel og sønn av Jørgen Larsne, mens bruden var Anne Jensdatter Vatsø, 50 år og datter av Jens Johnsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Mange takk til Lars og Yngve.Har søkt etter Anne i Fylkesarkivet i SF sine side (fødde), men finn ingen kandidater der med Jens Johnsen som far.Er takksam for oppklarande opplysningar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.