Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Inger Johanne Johansen (Lundemo)

[#14365] Johan Persen / Anna Kolbanusdatter ?

Recommended Posts

Gjest Inger Johanne Johansen (Lundemo)

Kan noen hjelpe meg med foreldrene til Johan Persen f.1822 d.1905 og hans frue Anne Kolbanusdatter f.1827 d.1895 ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Olaf Hansen

Her var ikke mye geografi å hjelpe seg med, men en Anne Martha Colbanusdatter var født på Frosta 12.9.1828, dpt. 21.9.1828. Foreldre: Colbanus Olsen og Lava Johnsdr. Kilde: Familysearch.-Olaf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Det hadde selvfølgelig vært lettere om du hadde opplyst hvor i vårt langstrakte land disse oppholder seg!Jeg gjetter på at det kan være disse: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61717.wc2&variabel=0&postnr=2835&fulle=true&spraak=n>LenkeFant et 'passende' par, Anna Martha Colbanusdatter og Johan Pedersen gift 26.2.1849 i Frosta, N-T. Det høres jo ut som det kan være i ditt område...Fant så samme Anne Martha født 12.9.1828, Frosta. Døpt 21.9.1828, Frosta. Foreldre: Colbanus Olsen og Lava Johnsdtr. Er dette navn du kjenner igjen fra parets barn?Fant ingen Johan Persen i Frosta 1822, men han skal jo være fra 'Stordahlen' - Stjørdal ifølge 1865-tellingen. Der er det blant annet født en på Værnes i 1823.Pussig nok finner jeg begge to i FT1900, og da er vel ikke dette ditt par? Skulle altså visst litt mer på forhånd...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.