Gå til innhold
Arkivverket

[#14412] Therese Evensen Wold


Gjest Eva Jacobsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Eva Jacobsen

Jeg søker Therese Evensen Wold`s forfedre Hun er født 1876 på Lade Strinden. Fars navn Olaf Evensen Wold. Er det noen som kan være behjelpelig med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Jacobsen

Jeg har desverre ingen ting på disse. Jeg tror de bodde i Trondheim. Er ny i dette, og ser at det er så mange flinke folk der ute.Håper på hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Noe mere tror jeg du vet. Hva med Therese. F.eks hvem ble hun gift med, om hun ble gift, og hvor bodde de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stein Henriksen

Se temanr. 12379 i dette forumet, samt tema 12388 i Arkivforumet. Therese var gift med min bestefars bror, Nils Bendiksen, og jeg har kontakt med Barnebarn som GJERNE vil ha kontakt med dere! Send meg en mail.stein-henriksen@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Beklager - jeg finner dem ikke. En Olaf Evensen i Strinda, født 1860, er vel for ung til å være hennes far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Jacobsen

Takk for hjelpen. Som du kanskje ser, har jeg fått svar fra tykkeste slekten. Fantastisk.Kan kanskje få komme tilbake til deg senere? Takk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.