Gå til innhold
Arkivverket

[#14431] Ole Monsen Leirtø /Leintrø ?1.5.1866 ? Stjørdal? N.T.


Gjest Inger Johanne Johansen.(Lundemo)
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Johanne Johansen.(Lundemo)

Hei,her er jeg på nytt. Søker etter min oldefar's foreldre : Ole Monsen's far og mor. sønnen bodde på Stjørda i Nord Trønderlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnstein Rønning

Leinstrøen=Heimdal Leirtrø=Hell (Stjørdal) Leirtrøen=NidarvollBør vel begynne søket på Hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Geir Mogren

Ole Monsen Leirtrø min stemorfars far står oppført i Stjørdalsboka band 2 del 1 s.444. Kone og 10 barn. Jeg har slektstre i noen generasjoner bakover. Ole vokste opp i Lånke under gnr. 180 Leren. Hans far var Mons Eidem fra Selbu og mora stammet fra Stockmann familien (offiserslekt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Johanne Johansen (Lundemo)

Dette ser jo spennende ut, kan jeg be om flere data og navn, jeg har ingen ting å bidra med selv, etter Mons Eidem,og sønnen Ole f.1.5.1866.gm.den 23.4.1887med Marie Andreasdtr. Husbymark (Husbymo)? f.15.7.1967 d.1.12.1921 fikk de mange barn? og hva levde de av?Men etter sønnen Einar Monsen har jeg alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.