Gå til innhold
Arkivverket

[#14462] Hvem var faddere til søsknene NORD i Sandefjord? Ca. 1855 - 1868


Gjest Nina Møller Nordby
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

Jeg søker faddere til de 4 Nord barna som ble født i Sandefjord caa. 1855 - 1868:-----1875-telling Sandefjord [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f70706.wc2&variabel=0&postnr=906&fulle=true&spraak=n>Lenke :Emilie Marie gift Nord. Født 1829 i Christiania bosatt i Storgaten 110 a i Sandejord.Mannen heter Anders Nord, er også 29 år og fra Sandefjord.Alle barna født i Sandefjord:Peder Einar født 1855Emil Marius født 1860Anna født 1864,Alf født 1868-----Samme familie i Sandejord 1865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Mathisen

Fant i full fart nå i kveld disse fadderne:Faddere for Peder Einar: Marie Sophie Evensen, Petra (?) Andrine Nord, Gullik Andersen, Christ. Jørgensen, Sander (?) NordFaddere for Emil Marius: Mdm Maria Zimmerlund, Jfr. Stina Nord, Christian Jørgensen, Skomager, Bundtmager (?) Joh. RænstrømFaddere for Anna: Mdm. Antonette Andresen, Jfr. Hanna Christensen, Maler Joh. Zimmerlund, (uleselig yrkestittel: Tømmer-et-eller annet?) Hans Andresen, (Uleselig ditto) Tellev (pluss uleselig etternavn)Faddere for Alf: Mdm, Mathilde Gulliksen, Jfr. Hanna Olsen, Bager (?) Ole Oftedal, Maler Joh. Zimmerlund, (uleselig yrkestitel) P. AndresenJeg beklager at jeg p.g.a. dårlig tid har måtte gi opp å tyde all skriften, men håper likevel dette kan være til noe hjelp.MVH Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Mathisen

Jeg prøvde flere ganger å legge dette innlegget inn sent i går kveld, men det var umulig av en eller annen grunn. Men nå gikk det altså bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Tusen takk! Står det garantert MARIE Sophie Evensen på den første fadderen, eller kan det være tvil om det første navnet Marie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Nina Møller Nordby

......... Husker ikke helt i farta. Skal finne papirene mine og ta en titt der.Se forøvrig temaene 14383 og 8396, de vil gi deg masse info!! Min tipp-tipp oldemor var tante (1/2) til din Anna. Kjenner du til hvor det ble av hennes tante dvs. Hilda Louise Larsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Noer

Jeg har ikke Hilda registrert fra før, men skal nå se på det som står i disse to trådene. Takk så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.