Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Vidar Larsen

[#14470] Missing innlegg, tema 9835 Friis, Langestrand

Recommended Posts

Guest Vidar Larsen

The last innlegg in the above mentioned tema that shows on my screen is innlegg no 109, dated 1/4/03. However I got recently two e-mails informing me of two new innlegg (dated 9/4 at 00.44 and 9/4/03 10.43 British Summer time), but hey do not show. Furthermore the front page for Brukarforum shows 110 innlegg with the last timed at 9/4/03 11.01 Norwegian time. This should be 111. Is the problem in your end or mine? Mvh VidarPS I read Norwegian

Guest Yngve Nedrebø

Innleggene 110 og 111 hadde ikke noen direkte tilknytning til det opprinnelige temaet for denne debatten, og jeg valgte derfor - i henhold til våre normale kjøreregler - å opprette et nytt tema for disse innleggene: 14469.

Guest Vidar Larsen

Thanks for information Mvh Vidar

Guest Tore H Vigerust

Bortsett fra at mitt innlegg av i går er borte.

Guest Yngve Nedrebø

Hvilket innlegg?

Guest Vidar Larsen

Hi Yngvar. 14469 accounts for one innlegg only. I got two e-mails regarding 9835 today. Thus one innlegg is still missing. Mvh Vidar

Guest Yngve Nedrebø

Innlegg 110 er datert 01.41, og det ble repetert som nummer 111 kl. 11.01 da jeg flyttet det til nytt tema! Jeg har satt begge som passive. To mailer, men begge gjelder samme innlegg.

Guest Vidar Larsen

Hi Yngvar. Thanks for clarification. Mvh Vidar

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.