Gå til innhold
Arkivverket

[#14470] Missing innlegg, tema 9835 Friis, Langestrand


Gjest Vidar Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Vidar Larsen

The last innlegg in the above mentioned tema that shows on my screen is innlegg no 109, dated 1/4/03. However I got recently two e-mails informing me of two new innlegg (dated 9/4 at 00.44 and 9/4/03 10.43 British Summer time), but hey do not show. Furthermore the front page for Brukarforum shows 110 innlegg with the last timed at 9/4/03 11.01 Norwegian time. This should be 111. Is the problem in your end or mine? Mvh VidarPS I read Norwegian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Innleggene 110 og 111 hadde ikke noen direkte tilknytning til det opprinnelige temaet for denne debatten, og jeg valgte derfor - i henhold til våre normale kjøreregler - å opprette et nytt tema for disse innleggene: 14469.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vidar Larsen

Hi Yngvar. 14469 accounts for one innlegg only. I got two e-mails regarding 9835 today. Thus one innlegg is still missing. Mvh Vidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Innlegg 110 er datert 01.41, og det ble repetert som nummer 111 kl. 11.01 da jeg flyttet det til nytt tema! Jeg har satt begge som passive. To mailer, men begge gjelder samme innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.