Gå til innhold
Arkivverket

[#14474] Peder Christens og Anna Amundsd., Fåberg


Gjest Harald Sørensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald Sørensen

Ovennevnte er foreldere bl.a. til Kristen Pedersen født 2 mars 1830, Fåberg. Peder og Anna hadde bosted Ofstedal ved Kristens fødsel. Jeg trenger opplysninger om Peder og Anna. Alt av interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

FamilySearch har PEDER CHRISTENSEN + ANNE AMUNDSDR Marriage: 19 FEB 1836 Faaberg, Oppland, Norwayog barn 1. ANNA PEDERSEN - International Genealogical Index Gender: Female Birth: 10 JUN 1847 Christening: 27 JUN 1847 Faaberg 3. CHRISTEN PEDERSEN - International Genealogical Index Gender: Male Birth: 02 MAR 1845 Christening: 09 MAR 1845 Faaberg 5. JOHANNES PEDERSEN - International Genealogical Index Gender: Male Birth: 24 AUG 1842 Christening: 25 SEP 1842 Faaberg 7. ANDREAS PEDERSEN - International Genealogical Index Gender: Male Birth: 05 NOV 1839 Christening: 10 NOV 1839 FaabergHer passer navn, men ikke årstall så det trenger ikke være riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Olav Skaug

Kirkebøker for Fåberg for denne perioden ligger søkbare på nettet. Gå inn under Opplandsarkivet http://www.opa.no/ og velg fra menyen Databaser/Kirkebøker og klikk på Fåberg.Et hint ved søking, bruk % som vilkårlige tegn, f.eks P% for Peder, Petter, Paul osv.Kunne ikke finne Kristen (Christen) Pedersn født 02.03.1830, men fant f.eks.10.06.1847 ANNA PEDER ANNA OFSTEDAL, V/som er nevnt ovenfor av Tor Andersen. Mvh Jan Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Sørensen

En stor skrivefeil fra min side. Kristen Pedersen er IKKE født 1830, men 2 mars 1845. Så dette rimer mere med svarene jeg har fått.Takk til alle som kan hjelpe !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.