Gå til innhold
Arkivverket

[#14506] Hans Markvardsen, fut for delar av Giskegodset ca 1580


Gjest Stein Arne Fauske
 Del

Recommended Posts

Gjest Stein Arne Fauske

Hans Markvardsen er nemndt som Gjørvel Fadersdatters fut i 1582. Då gir han opplysningar om nokre gardar som fru Gjørvel eig på Voss (Finnegodset). Eg har ikkje funne han i andre kjelder. Er det noko som veit kven han er? Eg går utifrå at han har budd i Bergen, eller i alle fall i nærleiken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Stein Arne Fauske

Hei Arne, og takk for ein trivelig soge-tur. Eg har sjekka dei to Markvardssønene det er referet til i lenken din, men eg tviler på at det kan vere nokon av dei. Eg trur at fru Gjørvel hadde ein eigen fut for Finne- og Fosse godset. Futane på Giske har eg rimleg god oversikt over. Det er iallefall ikkje nokon Markvardsen mellom dei. Sidan han spurd om jordeigedomtilhøve kan vi rekne med at han har vore fut i ein lengre periode. Eg har sjekka kjelda mi ein gong til. Patronymikonet er skrive i samandregen form. Det er mulig at der kan stå Markursen i staden for Markvardsen. So om det er nokon som veit noko om ein MARKUR eller MARKURSEN, truleg busett i Bergen, er eg takksam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.