Gå til innhold
Arkivverket

[#14526] Kven var foreldra til Anne Olsdtr. Atterås, Øn sokn (f. ?, d. ca. 1743)


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Sitat fra Solund bygdebok, G.nr. 54, LEKNESSUND, L.nr. 98b. (No br. nr. 2 og 3)'26. Ola Jakobson, f. 1664 (M.tal 1701). Etter tingboka bygsla han faren sitt bruk i 1730. Jan hadde då vore gift og budd her sia 1712. Det er skreve 5 barnedåpar for hono og Anne Olsdtr. Atterås.'Anne kom frå Øn sokn (Hyllestad) og skal vere gift med Ola i 1709 og d. ca. 1743 (skifte er i 1743). Eg meinar eg har lese Hyllestad-bøkene godt, men ikkje funne nokon under Atterås som kan vere den nemde Anna. Er det nokon som kjenner til denne Anna og kvar ho kom frå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gisle Hersvik

På Arkivforumet har eg fått følgande opplysningar, sjå LenkeDenne Ole Arnaldsen Atterås etterlet seg døtrene Anne, Aagaatte og Kari Olsdøttre.Er det nokon som kan bekrefte/avkrefte om den Anne Olsdtr. Atterås eg er på jakt etter er den som er dotter til Ole Arnaldsen?På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.