Gå til innhold
Arkivverket

[#14555] Bernhard Martin Hansen - Tysfjord, Nordland


Gjest Tom Harald Dahl
 Del

Recommended Posts

Gjest Tom Harald Dahl

Søker etter foreldrene til Bernhard Martin Hansen, født 21. mars 1891 i Sommerseth, Tysfjord, Nordland. I 1900 tellingen for Tysfjord er han oppført som fostersønn. Se lenke: LenkeMine muntlige kilder fra slekten er at han skal angivelig være sønn av Hans Henrik Menne Johnsen f. 1870 i Trondheim og Amalie Kristine Martinussen f. 13/9/1864 i Tysfjord.Er det noen som kan bekrefte denne kilden?Bernhard Martin Hansen giftet seg med Helene Antonsen, født 1893 i Tysfjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Fjogstad

På vedlagte link finnes oversikten over Klokker- og Ministralbøker for Tysfjord, bla. for det angjelde å 1891. Bestill via ditt biblotek hvorpå du kan lete deg frem til det du søker.LenkeMvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Harald Dahl

Hei Nina og Knut! Tusen takk for tips!Jeg tillater meg allikevel å spørre om det er noen som har bygdebøker / kopier av ulike utskrifter for Tysfjord som kan gi noe svar over her?Forøvrig ønsker jeg alle en riktig God Påske! :-)mvh Tom Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Tom Harald Dahl

Det er nå gått ett år siden jeg satte opp dette sporet. Jeg har fortsatt ikke fått tak i mikrofilen fra biblioteket. :-(Håper det er noen der som sitter med kilder/mikrofiler for Hamarøy/Tysfjord?Denne karens foreldre har og er fortsatt en hard nøtt å knekke! mvh. Tom Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.