Gå til innhold
Arkivverket

[#14561] Ludvig Holberg Krüger og Martha Kristine 'Trengereide'


Gjest Victor Dahl
 Del

Recommended Posts

Gjest Victor Dahl

Martha Kristine var født ca 1867 og død ca 1901. Gift med Ludvig født 4.1.1868 i Fusa. Jeg vil gjerne vite mer om Martha, hvor/når hun er født/død og hennes foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin Skibenes

Eg har kikka litt i bygdeboka for Fusa,Hålandsdal og Strandv. bd.2 på garden Skjørsand. Det er ikkje så mykje det står om Martha,men eg skal skriva det eg fann.Martha Kristine Engelsen Trengereid f.1866 d.1901 g.1890 m. Ludvig.Sitat frå nemde bygebok:' Første kona til Ludvig var dtr. til skippar og gardmann Mons Engelson Trengereid f.1814, og kona Magdele Hansdtr. Utskot f. 1824.'Dette var alt eg hadde,men vonaleg vart du litt klokare. :-)Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Victor, dette er meget artig, jeg holder nett på med å hjelpe en 6-menning i Australia med det samme. Jeg har de fleste Martas forfedre og det blir for mye å poste her. Dersom du er interessert ta kontakt og jeg kan sende deg en fil (stor)mvh Kjellaug kelly.petit@wanadoo.fr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.