Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Liv Ofsdal

[#14574] Hjelp...krise...micro-ficheapparatet er kaputt....

Recommended Posts

Guest Liv Ofsdal

Hei Jeg har et Micron 780 micro-fiche leseapparat. Pæra gikk i dag...trodde jeg. Når jeg åpnet apparatet så var det holderen der pæra sitter som var ødelagt. Kjenner noen til om det er mulig å få tak deler til et slikt apparat? Please?....Mvh Liv

Guest Anne Margrete Gilhuus

Hei Liv :-) Du kjenner ikke til noen fingernemme som kan sveise da? Eller er holderen i plast?

Guest Hans Myhre

Ikke sveising men det må nok loddes.

Guest Liv Ofsdal

joa...skal se hva vi får fixa....er bare litt skeptisk til sånne 'gjør det selv'-løsninger på elektriske ting...Hade vært greit å få kjøpt hele klumsen ferdig....Mvh Liv

Guest Knut Fjogstad

Mulig en reservdelsforespørsel til Wales kan gi et tilbud om ny holder.http://www.catalist-wales.co.uk/tmp/read4.htmSer forøvrig ut til å være en standard halogenpæreholder som kan fåes hos f.eks. Clas Ohlson eller en mer avansert el.forretning.Mvh Knut

Guest Liv Ofsdal

HeiTakk for alle tips...saken er nå i orden. Jeg fant et firma i Drammen som hadde både pærer og holdere...ja, de hadde også nye apparater til salgs....så nå lyser det som aldri før...Mvh Liv

Guest Rune Fergestad

Hvilket firma er det i Drammen?Mvh Rune Fergestad

Guest Liv Ofsdal

Jo det skal du få....litt reklame går vel bra her :-) Firmaet heter : MDS Norge AS og holder til i Rosenkrantzg. 61 B i Drammen, tlf.: 32 26 84 40 . Det er også en Oslo-adresse med telefon 920 31 876, adressen der er Storg. 51, 0182 Oslo . De står oppført under Mikrofotografering på Gule Sider.Mvh Liv

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.