Gå til innhold
Arkivverket

[#14574] Hjelp...krise...micro-ficheapparatet er kaputt....


Gjest Liv Ofsdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Liv Ofsdal

Hei Jeg har et Micron 780 micro-fiche leseapparat. Pæra gikk i dag...trodde jeg. Når jeg åpnet apparatet så var det holderen der pæra sitter som var ødelagt. Kjenner noen til om det er mulig å få tak deler til et slikt apparat? Please?....Mvh Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Ofsdal

joa...skal se hva vi får fixa....er bare litt skeptisk til sånne 'gjør det selv'-løsninger på elektriske ting...Hade vært greit å få kjøpt hele klumsen ferdig....Mvh Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Ofsdal

HeiTakk for alle tips...saken er nå i orden. Jeg fant et firma i Drammen som hadde både pærer og holdere...ja, de hadde også nye apparater til salgs....så nå lyser det som aldri før...Mvh Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Ofsdal

Jo det skal du få....litt reklame går vel bra her :-) Firmaet heter : MDS Norge AS og holder til i Rosenkrantzg. 61 B i Drammen, tlf.: 32 26 84 40 . Det er også en Oslo-adresse med telefon 920 31 876, adressen der er Storg. 51, 0182 Oslo . De står oppført under Mikrofotografering på Gule Sider.Mvh Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.