Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Lars E. Øyane

[#14591] Sigrid Gullaksdotter, f. i Valdres 1808 - oppslag i Hyllestad bygdebok?

Recommended Posts

Guest Lars E. Øyane

Eg er på leiting etter lagnaden til ei Sigrid Gullaksdotter, dotter av Gullak Pederson og Anna Olsdotter, plassfolk på Trondskogen under Kroken i Hafslo (Luster). Ho skal vera f. kring 1808 i Valdres.Ifølgje FamilySearch vart ei Sigrid Gullaksdotter gift i Askvoll/Hyllestad 30.12.1832 med ein Andreas Sjurson.Namnekombinasjonen Sigrid Gullaksdotter er svært uvanleg, men gardsnamnet Borsholm er nemnt i samband med dåpen til eitt av tre born som Andreas og Sigrid fekk i Askvoll/Hyllestad (og som òg er nemnde på FamilySearch). FT1801 syner at det på Borsholm i Øen sokn, Askvoll (no ein del av Hyllestad) då var ein gardbrukar med namn Gullak Simonson. Eg mistenker (diverre) han for å vera far til den Sigrid Gullaksdotter som gifte seg med Andreas Sjurson, men vil gjerne vera sikker...!Kan einkvan hjelpa meg med eit oppslag i Hyllestad bygdebok for å sjekka dette?På førehand hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Guest Tove Almquist

Jeg har akkurat lånt boka på biblioteket så her er (dessverre) det som jeg fant under Borsholmen: Gullak Simonson er som du mistenkte far til den Sigrid ( i boka står det Siri) Gullaksdotter (f. 1806) som i 1832 giftet seg med Andreas Sjurson Grimeli.mvh. Tove A.

Guest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk for hjelpi, Tove! Det var altso som eg frykta...Då er det ''berre'' å ta til med ny leiting etter ''mi'' Sigrid...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.