Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Johannes Haltbakk

[#14600] familysearch digitaliserte dåpsarkiver

Recommended Posts

Guest Johannes Haltbakk

Har med interesse funnet at familysearch har digitaliserte dåpsarkiver for Nord-Aurdal som ikke finnes her på Digitalarkivet. Er dette ukjent for dere, eller er det andre grunner til at Digitalakrivet ikke har lenke til det arkivet?

Guest Astrid Ryen

DA har lenke til DIS - Norges genealogiske ressurser (under nyttige lenker). Der vil du finne hva som foreligger av digitalisert materiale på Fam. Search (Vital Records).

Guest johannes haltbakk

Når jeg står på framsida av DA, hvor klikker jeg meg videre da? Finner ikke gram til familysearch via DA, jeg..

Guest Yngve Nedrebø

Prøv den mørkeblå 'bjelken' i nedre kant av skjermbildet. Der står det med hvite bokstaver: Nyttige lenker. Ved å klikke på disse kommer det opp en side med nesten 100 nettsteder som vi regner med brukerne av DA kan ha glede av, blant disse under Kjelder i midtfeltet:DIS-Norges oversikt over genealogiske ressurserVia den kommer man videre.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.