Gå til innhold
Arkivverket

[#14600] familysearch digitaliserte dåpsarkiver


Gjest Johannes Haltbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Johannes Haltbakk

Har med interesse funnet at familysearch har digitaliserte dåpsarkiver for Nord-Aurdal som ikke finnes her på Digitalarkivet. Er dette ukjent for dere, eller er det andre grunner til at Digitalakrivet ikke har lenke til det arkivet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

DA har lenke til DIS - Norges genealogiske ressurser (under nyttige lenker). Der vil du finne hva som foreligger av digitalisert materiale på Fam. Search (Vital Records).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest johannes haltbakk

Når jeg står på framsida av DA, hvor klikker jeg meg videre da? Finner ikke gram til familysearch via DA, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Prøv den mørkeblå 'bjelken' i nedre kant av skjermbildet. Der står det med hvite bokstaver: Nyttige lenker. Ved å klikke på disse kommer det opp en side med nesten 100 nettsteder som vi regner med brukerne av DA kan ha glede av, blant disse under Kjelder i midtfeltet:DIS-Norges oversikt over genealogiske ressurserVia den kommer man videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.