Gå til innhold
Arkivverket

[#14625] Ane (Marie) Hansdatter f:mai 1801 Bakke kirke,Trondheim


Gjest Pia Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Pia Johansen

Hei lurer på om noen har kjennskap til hvem som var foreldre til Ane (Marie) Hansdatter ?Alt jeg vet om henne er : født mai 1801 Trondheim, døpt 28.mai 1801 Bakke Kirke,Trondheim. Hun dro til Tjeldsund etter 1821 og døde der 6.okt 1842. Hun var gift med Gunder Gundersen fra Røros også han dør før 1865 derfor kan jeg ikke finne dem i folketelling 1865.Navnene er hentet fra dåp/vielse på barnet Marie Bergitte Gundersdatter f:1821 Trondheim, har ikke kjennskap til om de fikk flere barn.Men hvem var foreldre til Ane (Marie) Hansdatter ?Kan ikke finne henne i folketellingen for 1801 Finner en Anna Marta Hansdatter som er 1 år, men det er vel tvilsomt om det er min Ane.Mvh Pia Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Folketellingen 1801 er pr. 01.02.1801 om jeg ikke husker feil, så det er nok derfor du ikke finner henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia Johansen

Takker for den opplysningen :) Har vært så heldig å få e-mail i fra en annen bruker som også forsker på samme slekten.Vi har delt den informasjonen vi hadde, gikk nok stortsett bare i min favør, var nok jeg som var den heldige og mottok mye interessant informasjon:) Men sammen skal vi nok greie å finne ut av Ane Marie Hansdatter.Mvh Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.