Gå til innhold
Arkivverket

[#14634] Etterlysning


Gjest Steinar Kr Skailand Logav. 55 N-4400 Flekkefjord
 Del

Recommended Posts

Gjest Steinar Kr Skailand Logav. 55 N-4400 Flekkefjord

Jeg etterlyser informasjon om/etterkommere etter Anne Sophie Sigbjørnsdtr. Løland,Bakke sogn, Vest-Agder.Født 7.09.1827. Gift med Ommund (Åmund) Mikkelsen Tvesnes (Tveitnes ?) Hardanger.Reiste til USA ca !857. Kanskje til Stoughton Wisconsin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Lete ... lete .... , hva med disse som døde i Iowa? Kanskje verdt å sjekke ut selv om jeg ikke kan finne dem i 1880. Kan jo være senere emigranter. En annen mulighet er jo at de døde, dro over grensa til Canada, eller rett og slett returnerte til Norge før 1880.-----Tombstone Records of Winneshiek CountyPage: 119Name: Amund MikkelsonBirth Date: 1824Death Date: 1903Age: 79Cemetery: LincolnTown: Lincoln-----Page: 119Name: Anna MikkelsonBirth Date: 1828Death Date: 1911Age: 83Cemetery: LincolnTown: Lincoln-----Og denneCensus 1880MIKKELSON, AMUND REV.State: IL Year: 1880County: Cook County Record Type: Federal Population ScheduleTownship: Chicago E. D. 188 Page: 391Database: IL 1880 Federal Census Index-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Sigbjørn Sandsmark

Steinar ber meg takke for hjelpen han fikk! Han har nå funnet at den rette var Tveisme som reiste i 1858.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.