Gå til innhold
Arkivverket

[#14664] Jeg gjør oppslag i kirkebok for Kampen i Oslo


Gjest Kai Samuel Gurrik Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kai Samuel Gurrik Larsen

Jeg gjør gjerne oppslag i kirkeboken over Kampen menighet. Den inneholder bare UTMELDTE...! MINI II 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Da er det i dette tidsromme: (MINI II 2) 1890-1911 01 Utmeldte , og er et kort? Du har ikke flere kort? ( f. eks. 1967 :-) ) f. god påske Egil S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai Samuel Gurrik Larsen

Takk skal du ha for at du skrev hvilken tidsperiode det var. Jeg hadde visst glemt det!Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai Samuel Gurrik Larsen

Jeg har bestilt II 1 & II 3, så da skal jeg få lagd en oversikt over hva som er på de kortene så fort jeg har fått de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai Samuel Gurrik Larsen

II 1 er i perioden 1880-1911.-3kort. II 3 er i perioden 1896-1936.-5kort.Jeg tror det var inn-og utflyttede bare på disse kortene,noe annet som dagsregister ol. var med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Astrid Gran Skjæret

Dette var et flott tilbud. Kan du se etter for meg når Olaf Gran, født 24. mai 1911 ble døpt. Foreldrene bodde i Norderhovgt. 3 på Kampen. Jeg vil også gjerne ha navnet på fadderne.Dersom utflyttede etter 1911 også er tilgjengelig, skulle jeg gjerne hatt rede på når og hvor foreldrene til Olaf flyttet fra Kampen. De het Ole og Amalie Gran. (Da Olaf ble født er de innført som Ole Mellian Gran og Helga Amalie Sundby).Tilhørte Kjølberggt. 15 også Kampen på den tiden? Hvis - kan du være snill å se etter for meg om du finner dåpen til Else Marie Gran, født 27. okt. 1910? Foreldrene het Johan og Gurine Gran.Vennlig hilsen Astrid Gran Skjæret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Astrid Gran Skjæret

Hei Kai. Har du hatt tid til å ta en titt på dette for meg, eller har du ikke funnet noe? Hilsen Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai Larsen

Beklager Astrid!Jeg har lett igjennom alle kirkebøkene som jeg har nevnt over, men jeg finner ikke en eneste person med de navnene du nevner. Det har seg også slik at det ikke finnes noen døpte i de kirkebøkene jeg har.Jeg hjelper gjerne til hvis det er noe jeg kan stå til tjeneste med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Kai! Du er jo kjempesnill!Jeg spør ikke av nysgjerrighet, mer av praktiske hensyn, hvilke Kampen-bøker har du? Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gran Skjæret

Hei Kai. Tusen takk for at du så etter for meg. At det ikke var noe å finne er det ikke noe å gjøre ved. Hilsen Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai Larsen

Heisann Laila!Jeg ser du spør om hvilke kirkebøker jeg har. Det er da de jeg har nevnt over, og de jeg har inneholder bare innmeldte, utmeldte, innflyttede og utflyttede. Det er også noe presten har ført over hvor han har vært de forskjellige dagene.Jeg gjør gjerne oppslag, men da må det være innenfor disse rammer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.