Gå til innhold
Arkivverket

[#14731] Fødselsdato for Gulbrand Nilsen Oppi f.ca. 1852-1854, Nord Odal


Gjest Karen Østvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Karen Østvik

Kan noen hjelpe meg med å finne fødselsdatoen og dåpsdatoen til Gulbrand Nilsen Oppi? Han ble født i Nord-Odal, og var i FT1865 13 år Lenke Foreldrene hans het Eli Olsdatter Oppi(fra Leirdalen) og Niels Gundersen Oppi (fra Fulumoen). Har forsåvidt funnet en dåpsdato i familysearch,18.09.1853, men er ikke sikker på at dette stemmer.Med vennlig hilsen Karen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Evensen

Hei Karen.Gulbrand Nilsen var født 13.8.1853 i Oppi, og ble døpt 18.9.1853. I dette tilfellet var altså familysearch til å stole på :-)Mvh Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Evensen

Hei igjen. Joda, det har jeg funnet i kirkeboka. Jeg arbeider mye med slekter/familier i Nord-Odal og Sør-Odal og har hver torsdag tilgang til mikrofilmer av kirkebøker. Jeg er engasjert i arbeidet med å revidere bygdebøkene i begge odalskommunene. Har du flere spørsmål angående slekter i Odalen kan jeg prøve å hjelpe deg. Min e-post er: palev@c2i.net. Mvh Pål :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.