Gå til innhold
Arkivverket

[#14732] Skifter i Nordfjord: Anders Simensen Torheim-Ytre / Rasmus Andersen Hundeide


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Vel overstått Påske!Er på jakt etter noko slekt til ein onkel, og skulle i den sammenheng gjerne ha visst kven som er nemd i skiftet etter Anders Simensen Torheim-Ytre: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=skifnfjo&variabel=0&postnr=9712&fulle=true&spraak=n>LenkeSamtidig er personar nemde i følgande skifte – Rasmus Andersen Hundeide - også av interesse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Skifte 18. september 1840 etter Anders Simensen Toreim. Barn: Christen A. Toreim, Samuel A., 19 år, Simen A. 9 1/4, spedalsk, Lisbeth A., 14 1/4 år gammel (den sistes alder utydelig skrevet i protokollen).Skifte 15. oktober 1825 hos Rasmus Andersen Hundeide og Marthe Larsdatter. Barn: Daniel R., Lars R. Qvalem i Stat, Anders R. Mandsætter, Rasmus R., myndig, Gjertrud R., 24 år gammel, Dorthe R., 21 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Sol. H. Ulvestad

Lisbeth(Elisabet) er oldemor til svigerson min, så den slekta har eg brukbar oversikt for, då eg slagar anetavle til barnebarnet mitt.1. Synneve f. 1809 - død ung 2. Kristian 1812 - 1852 g.m. Kristine Simonsd. Førde 1808 - 1879 Neste brukar av garden 3. Rasmus f. 1815 - død ung 4. Samuel 1819 - 1889 g.m. Mari Indre Davik død 1868. Plass på Torheimnes. 5. Elisabet f. 1826 - 1854 g.m. Ole Larss. Isene 1823 - 1919 Plass på Torheimnes.Samuel og Elisabet fekk, etter som eg forstår, jord ifrå hovudbruket til å busette seg på.Har meir info om etterslekta for desse, er det av interesse, ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei og takk for innspel! Anders Simensen Toreim er tipp-tipp-oldefar til min onkel, og det er via Samuel og Mari og deira son Simon, og deretter hans dotter Marie. Eg har svært lite info om Marie sine forfedre (bortsett frå dei nemde ledda over). På hennar mor og farmor si side er det ”tomt” for øyeblikket. Så dersom du skulle ha noko info om etterslekt til Anders Simensen Toreim og elles dei nemde ”hola” for Marie sine forfedre er eg interessert i det. Du kan eventuelt sende info til meg på email: ghersvik@frisurf.noM.v.h. Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.