Gå til innhold
Arkivverket

[#14750] Skipstømmermann Lars Larsen fra Risør.


Gjest Britt Lundeby
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Andersen

FS IGI har ikke flere enn 6 stk i AA i 1820. En av dem er LARS LARSEN Birth: 24 MAY 1830 Christening: 30 MAY 1830 Risor, Sondeled, Aust-Agder, Norway Father: LARS ELELEVSEN LINDSTOL Mother: ASTRI JOHNSDATTERDersom du har noe mer info så kan kanskje dette hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Lundeby

Tusen takk Tor Andersen, dette skal jeg se nærmere på.Jeg tror nemlig dette er Lars Larsen's foreldre (mine tippoldeforeldre). Jeg har hørt navnet Ellefsen tidligere, men aldri fått greie på hvem dette var. Så tusen takk for hjelpen. Mvh. Britt Lundeby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Øystein Djuv-Stiansen

Heisan!her er dåpen til Lars født 1830 i Spndeled:LenkeFødt 24 mai 1830 døpt 30 mai 1830 i Risør Kirke: Lars.Foreldre: Lars Ellefsen og Astri Johnsdatter linstøL.Faddere: Ingebor Jonsdatter Fæbo, Torbor Aanonsdatter Linstøl, Marie Larsdatter Linstøl, Aslak Larsdatter do., Ellef Larsen do., Peter Joensen (?) Omland.Stedet skrives idag som 'Lindstøl'.Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.