Gå til innhold
Arkivverket

[#14801] Glad på Sunnmøre, Høybye på Stord og 'Havneland' ved Bergen


Gjest Bjørn Jonson Dale
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Jonson Dale

1736 blei det halde skifte på Roald, Vigra,etter den barnlause prestedatra Alhed Olsdt Glad. Sjå mitt innlegg om denne slekta 12155.Mellom arvingane hennar var søstra Margrete Olsdt Glad, som var gift med 'Niels Nielsen Høybye til Stordøens menighed'. Kjenner noken til disse folka?Alhed hadde også ei søster Boel Olsdt Glad, som var gift med Iver Olsen på Skanesneset i Ålesund. Boel hadde ei datter, Anne Iversdatter (fødd 1699), som var gift på ein gard 'Havneland ved Bergen'. Kva for gard er dette, og kjenner noken namnet på maken til Anne Iversdatter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Jo Rune Ugulen

Det einaste eg kan tenkja meg som liknar er Haveland i Gulen. Du får høyra om einkvan kan sjekka om det står eitkvart i bygdeboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Jonson Dale

Takk for opplysninga. Eg har ein mistanke om at ektemannen til Anne Iversdt Glad heitte Einar. Er dei å finne på Haveland i Gulen i 1730-åra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Kristensen

Gården Haveland er beskrevet på side 441 - 465 i boken 'Gulen i gammel og ny tid, Band 1.' Dessverre ingen Anne Iversdtr. Glad eller Einar på disse sidene.PS! I Gulen fantes også Glad navnet: Troels Sørensen Glad (1626-1708), klokker, kappellan og sogneprest i Eivindvik gm Ingebor Michelsdtr. Falch (1628-1728). DS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Jonson Dale

Takk for hjelpa. Kapellanen var nok av samme slekta (trulig datterson av lagmann Hans Glad i Bergen).Så er det atter spørsmål om 'Havneland' - lesemåten er sjekka - 'ved Bergen' (i alle fall nærare Bergen enn Gulen...) Kan det vere meint 'Havreland'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Der er skifte etter ei Anne Iversdtr i Nordgulen 1757-60 (Skifter i Nordhordland). Nordgulen ligg rett nordom Haveland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.