Gå til innhold
Arkivverket

[#14804] Slekt til Gunnar Holter som var født ca 1900-1910


Gjest Anne Lene Lien ( født Larsen)
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Lene Lien ( født Larsen)

Jeg søker slekt til Gunnar Holter som er/var min biologiske morfar. Vi vet ikke om han lever.Han fikk en datter med min avdøde mormor Anna Juliane Larsen i Flakvarp - Porsgrunn i April 1932. Han var med stor sannsynlighet fra Oslo, og var på gjennomreise i Porsgrunn.Hvis noen kan hjelpe oss og nøste opp dette hadde vi satt stor pris på hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Det finnes ingen med det navnet som kunne ha fått barn i 1932. /I skattelistene på www.bt.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Lien

Hvis du kan skjekke Anna Juliane Larsen så vil du muligen finne henne i så fall. Gunnar Holter står registrert på min mor sin fødsels attest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Lien

Spørmål til Lillian Koehler: Selvfølgelig ønsker ikke vi og gjøre noe galt her. Jeg vet ikke om min biologiske morfar lever. Ut i fra aldrer ville han vært ca 90-100 år, slik at sannsynligheten for at han lever er mindre liten. Navnet Gunnar Holter står på min mor sin fødselsattest. Men siden du kan skrive at at nålevede personer ikke skal legges ut, så kanskje kan søke opp info som ikke vi greier. Finnes det noen med det navn og den alder i Norge ?? Det hadde vært meget intressant og finne ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Fjogstad

Husk at det f.o.m. ca. 1916 ble ført fødselsregistere (FREG). For Porsgrunns del er disse nå frigitt t.o.m. 1929 (se vedlagte link). Med de opplysningene og papirene du har, så vil du nok helt sannsynlig få tillatelse til å se fødselsprotokollene for 1932. I slike står som regel også bopel olg. Det verdt å prøve.LenkeMvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Fjogstad

Hvis dere finner hans navn og fødselsår men ikke noen bopel, så kan han kanskje finnes i et søk i vedlagte linkLenkeSøk f.eks. med Fornavn innenholder: 'gu' og Etternavn inneholder: 'hol'Dette er ofte en kryssmåte for å finne frem hvis noen også er registrert i dette arkivet. Uansett så må man ta alle mellommenneskelige hensyn muligens underskrive taushetsplikt vedr. FREG osv.Mvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.