Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Stein Eriksen

[#14807] Oppslag i kirkebok for Ramnæs, Vestfold.

Recommended Posts

Guest Stein Eriksen

Hei.Har noen mulighet til å hjelpe meg med et oppslag i en kirkebok ?Jeg vet ikke hvilken kirkebok det gjelder.NIELS ERIKSEN Christening: 14 AUG 1842 Ramnes, Vestfold, Norway.Skulle gjerne vist hva som står ved denne personen.Er takknemlig for all hjelp.MvhStein.

Guest Jon Harald Haug

Kirkebok Ramnes 1841-61, døpte 1842: (nr.) 24. (født:) August 14de (døpt:) Septebr. 11te, Ramnæs (navn:) NIELS (Foreldre:) Trolovede Folk Erich Nielsen og Marthe Larsdatter Idses(??)(muligens et uttrykk for 'bor på') Kihle. (Faddere:) Sophie Jacobsd. Kihle, Berthe Marie Nielsd. Berg, Christen Nielsen Kihle, Hans Nielsen Egelund. (Hjemmedøpt av:) ..døbt 14de August af Fadermoder Karen Olsen (Ekte/uekte:) Uægte. Opgaven(?) af Barnefader.

Guest Stein Eriksen

Tusen hjertlig takk for hjelpen Jon Harald.Nå fikk jeg litt å jobbe videre med.MvhStein.

Guest Jon Harald Haug

Jeg tror jeg må korrigere meg selv litt. Hjemmedåpen ble nok foretatt av Jordemoder Karen Olsen (ikke Fadermoder).JHH

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.