Gå til innhold
Arkivverket

[#14844] Svensk emigrant, Anders Gustaf(=August?) Johnson, f 22/07-1867, utv. 27/09-1887


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg skulle gjerne visst om denne Anders Gustaf kalla seg August i USA, og VISST det er råd å finna han, så ynskjer eg også opplysningar om evt. familie.Han(visst han kalla seg August) var vitne i systera sitt bryllup i 1892, då står det at han var busett i Grand Rapids, Michigan.Er det nokon som vil leita etter han i folketeljingane?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Hvem var han ellers da? Hvor kom han fra (sted og gård), foreldre, søsken etc. Hvilken havn emigrerte han fra? Gi oss det du har av opplysninger.Er du sikker på at han brukte navnet August eller lurer du bare på det? Andew ville jo være mer nærliggende enn August da ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Han kom frå Hova, Skaraborg(Anders Gustaf altså) Faren heitte Johannes Jansson og var fødd 1840, mora heitte Johanna Sofia Abrahamsdotter, og var fødd 1838.Dei gifta seg i 1867 og fekk Anders Gustaf same året, i 1872 fekk dei eit barn til: Ida Sofia, ho emigrerte i 1890. Johanna og Johannes fekk berre desse to borna.Ida Sofia emigrerte frå Gøteborg, og det er det vel sannsynleg at han og gjorde(det er ikkje så langt frå Vänern til Gøteborg)Og sidan det står i vigsels-attesten til Ida Sofia at det eine vitnet heitte August Johnson(Ida Sofia kalla seg også Johnson i vigsels-attesten), så tenkte eg at det var kanskje Anders Gustaf=August....Nei, eg er ikkje sikker på noko som helst, men det er vel ikkje så usannsynleg at han kalla seg August?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Jeg finner ikke Ida Sofia emigrert i 1890 fra Gøteborg - er dette en sikker opplysning? Har du flere enkeltopplyninger i så fall ? Du skriver at faren kom fra Hova, Skaraborg, men vet du hvor bodde de (familien/enkeltpersoner)senere (län og socken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ida S Johansson reiste frå Gøteborg 07.03.1890, det er funne ved hjelp av Swenson Swedish Immigration Research Center i USA, og ei frå emigrant arkivet i Karlstad har bekrefta at dette stemmer.Tema 10133 har til avslutning at eg etter lang tid fekk rette namnet hennar,(med uvurderleg hjelp frå Swenson i USA) og dermed rette dama.Dette er kopiert utfrå Arkion(svenske folketeljingar lagt ut på nettet, der du kan kobla deg inn mot betaling): Hofva moder församling Abraham Ersson f. 1812 Askersunds l F. Om personen Om hushållet Hemförsamling: Hofva moder Hemort: Hvitebernsholm Kontrakt: Norra Vadsbo Län: SkaraborgsFödelseår: 1812 Födelseort: Födelseförs: Askersunds l F. Födelseland:Yrke: Egare af en skogstrakt Titel:Civilstånd: Änka/änkling (E) Kön: Man Familjest: Famstkod: Far/man (F)Hushåll nr: 868 Familj nr: 1 SVARvolym: 000295 Kort nr: 7 Sida: 66 Rad: 37 Personer i hushållet: Fam nr: 1 Abraham Ersson f. 1812, Egare af en skogstrakt Fam nr: 2 Johannes Jansson f. 1840 Johanna Sofia Abrahamsd:r f. 1838Frå forskningsavdelingen ved stifts og länsbiblioteket i Skara har eg fått visst det som står i innlegg nr.3 her på denne sida.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Hei Mariann, ligger ikke Grand Rapids i Muskegon County da? Skriv eller ring til denne adressen.Muskegon County Clerk 990 Terrace St., 2nd Floor Muskegon, MI 49442-3301 Telephone: (616) 724-6221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Med rett etternavn fant jeg Ida S Johansson fra Hofva, utreist fra Gøteborg til Grand Rapids på oppgitte dato og at hun reiste alene. Var litt for nøyaktig i navnsøket og leste ikke innleggene nøye nok. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Det reiste en Anders Gust. Johanson fra Gøteborg 04.11.1887, 20 år gammel, fra Hova, til Grand Junct.Vedkommende reiste alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei, eg vonar at interessa de syner vil føra til at eg finn denne karen :-)Nei, Grand Rapids er i Kent County, men kva for opplysningar kan eg få ved å henvenda meg til County clerken?Eg har forresten fått tilbud (i natt)om 14 dagars fri bruk på Genealogy, eg tok imot og søkte på August Johnson i FT der, det dukka opp ca.1/2 million,he,he, det var litt overdreve, men....Men på Ancestry er det jo råd å søkja på alder, fødestad, etternamn, men eg har ikkje medlemskap for tida :-).......Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Geir, eg beklagar at eg har gløymt å ta med det du opplyser no, eg tenkte berre på å prøva å finna han der borte.Eg fekk også denne opplysninga frå etterforskn. avd. i Skara.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Beklager at jeg rotet. Kent County Clerk 300 Monroe Ave. NW Grand Rapids, MI 49503-2206 Telephone: (616) 336-3550 Der har de:Fødsler, ekteskap, dødsfall, skilsmisser,land records m.m. Han har giftet seg der burde de finne han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Mange å velge i her når man ikke er sikker på navnet.Det finnes en Gust C.Johnson 53 år svensk kom til usa 1887, gift, Svensk kone, flere barn f. i Michigan. Cadillac Township, Wexford County, census 1920.Bare et skudd i blinde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk for tipset! Eg har tidlegare(for å finna obituaries, folketeljingar m.m.)vore i kontakt med ein voluntør(gratis hjelpar)i Grand Rapids. Kanskje eg må be om meir hjelp frå han..Eg har også fått fleire viktige opplysningar frå ei som tek betalt for å hjelpa, det er er også ein måte å gjera det på...Eg får sjå kva eg kan finna på, visst ikkje nokon her finn noko revolusjonerande!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mariann Stokken

Hei, eg prøver igjen.Er det nokon som har ein god ide, for å finna denne August/eller kanskje Andrew, slik eg har fått tips om. Etternamn Johnson, f.1867 i Sverige. Utvandra i 1887.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnete Schjønsby

Anders Gustav Jonsson var sikkert et vanlig navn i Sverige på denne tiden. Jeg vet i alle fall mye om en kar ved dette navnet. Men han var fra Värmland, angivelig født 13.5.1870 i Segerstad og var der i 1890. Kom senere til Norge, der han er nevnt i 1900. Det kan imidlertid ha skjedd ting før 1890 og mellom 1890 og 1900? Dette er vel tvilsomt. Om du er sikker på bakgrunnen hans, eller er helt sikker på at han havnet i USA, kan du nok glemme dette innlegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Mariann! Hvor var Ida, og hvem ble hun gift med? Du bør få tak i obit'en hennes, den kan fortelle deg hvor broren tok vegen!! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Agnete. Den Anders Gustav som du nemner er nok ikkje rett, men takk likevel for responsen.og Laila. Hadde det berre vore så vel at den kunne hjelpa meg, men obiten er ein svært magert sak, den inneheld tyyyynt med opplysningar. Takk for tipset iallfall.Eg har nemnt i eit tidlegare innlegg, at tema 10133 inneheld opplysningar om syster til Anders Gustav.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.