Gå til innhold
Arkivverket

[#14853] Døde i Bergen/Årstad (Landås) etter 1866


Gjest Karen Waage
 Del

Recommended Posts

Gjest Karen Waage

Jeg ber om hjelp til oppslag for følgende: Dødsdato for 1) Ingeborg Olsdatter, født Samdal i Fana ca. 1822/1823. Død Landås/Øvre Landåstræet. Hun har sikkert brukt Landaas/Øvre Landaastræet som etternavn, og må ha gått bort etter 1866 en eller annen gang. (Hennes yngste barn ble født dette året). 2) Dødsdatoen til hennes sønn Jacob Elias Pedersen Landaas (eller Øvre Landåstræet), født på Landås 15.11.1859. Jeg finner ikke disse to under 'døde i Bergen' i Digitalarkivet, sannsynligvis står de ikke der, fordi Landås tidligere hørte til Årstad, som var egen kommune. Jeg har funnet Ingeborg Olsdatters mann død i 1917, (under døde i Bergen), men da var jo Årstad innlemmet i Bergen kommune. På forhånd takk for hjelpen! Med vennlig hilsen Karen Waage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Ingeborg Olsdatter, født 1822, døde på Landås 24. april 1893, Jacob Elias Pedersen, født 1860, døde der 18. februar 1895.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.