Gå til innhold
Arkivverket

[#14864] Augusta Liebig, Trondheim


Gjest Sigrid Bernhardt
 Del

Recommended Posts

Gjest Sigrid Bernhardt

Min oldemor, Augusta Liebig var visstnok født i 1842. Er det noen som vet noe om henne, hvor hun kom fra, navn på foreldre? MVH Sigrid Bernhardt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vidar Øverlie

Har ingen konkrete opplysninger om Augusta Liebig dersom vi skal begrense oss til Norge.På Family Search kan du finne ei Augusta Liebig f 1842 i Preussen og som oppholdt seg i USA i 1880.Ved å søke på etternavnet Liebig i folketellingene i Norge så finnes navnet i Trondheim og Molde områdene. Dette kan kanskje være søsken av Augusta. Nærmere granskning av disse personene kan kanskje være til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Jeg har heller ikke funnet henne i folketellingene, og du bør komme med flere opplysninger:Hadde hun flere fornavn?Hvem var hun gift med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Hvilket bekreftes i Familysearch. Vår Frues kirke;-----Severin Adolf SEVERINSEN STROMBirth: 19 Aug 1877 Place:Trondheim, Sor-TrondelagChristening: 16 Sep 1877 Place: TrondheimFather: Severin Adolf STROMMother: Augusta Sofie LIEVIG-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

I FT 1865/75 og 1900 står hun oppført som født i Trondheim, Domsognet. Hun finnes under navnet Augusta Strøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Jeg tror jammen du har italiener i deg.Så spennende!! Ved et søk på familysearch bekreftes anetavlen jeg tidligere viste til:-----Johanne BUZZI gm Johan Libye 23 år, gift 9.juni 1825 i Domkirken. der vil du nok finne din oldemor døpt noen år senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.