Gå til innhold
Arkivverket

[#14886] Karl Johan Edvartsen f 1861, Norderhov


Gjest Mette Gjertsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mette Gjertsen

Bodde på gåden Faafæng i folketelling 1900. Var gift med Olava Andreasdatter f 1862. Er det noen som kan hjelpe meg med mer informasjon om disse?? Feks hvor de bodde i senere tid (enn 1900)...og om det i tilfelle er de samme personene som jeg 'kjenner' som Karl og Olava Braathen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Gjertsen

Har ett alternativ til: Det er Karl Sætrang f 31/5- 1875 Gift med Olava Sætrang f 28/12-1873 Barn: Olga Karlsen, gift med Karl BraathenEr det noen som kan hjelpe videre med disse personene. Skal være fra Norderhov, Hønefoss eller i Nærheten. Jeg kommer nemlig ikke frem eller tilbake. All hjelp er hjertlig velkommen.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Gjertsen

Den informasjonen jeg har fått av mine besteforeldre er at de bodde på Sylling utenfor Hønefoss. Ellers er det jeg vet at de hadde ihvertfall ett barn som het Olga. Olga giftet seg med Karl Braathen. Karl og Olga fikk (min farmor) Berit f Braaten 16/08-1930. Berit giftet seg med Kåre Gjertsen f 13/9-1925. Kåre er født på Brunlanes i Stokke. (far:Hans Torstein Edevartsen f. Stokke) (mor: Astrid Olsen f. Bergen) Ellers vet jeg ikke mye mer. Finner ikke mye verken her eller der. Håper dette ikke ble for mye rør?Mette Gjertsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Er det navne Setrang som får deg fra Sylling i Lier opp til Norderhov i Ringerike?du skal sikkert til Haug Sogn under Norderhov. Haug Sogn har også 'egen avdeling' under Riksarkivet, se: LenkeEr Olga født før 1900 (ft)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.