Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Mette Gjertsen

[#14888] Andreas Eriksen Kronstad, Aarstad

Recommended Posts

Guest Mette Gjertsen

Ble født 6/3-1826. Ble døpt i Korskirken i Bergen. Hans foreldre er Erich Nielsen og Inga Andersdatter. Og det er de jeg savner mer informasjon om. Står i folketelling at Erich 'pagter Nord Krohnstad'. Og det er altså alt jeg vet. Blir glad for all hjelp. Gjerne også noe mer om Andreas.

Guest Bjørn Davidsen

Eg har i mitt register for Årstad sanka saman dei opplysningane som finst på Erik Nilsen og Inger Andersdtr. Men det ser ikkje ut til at dei er gifte der i bygda. Der var mange tilflyttarar på den tida, mest frå Sunnfjord, så det er mogeleg du finn dei gifte der eller andre stader. Her er i alle høve dei borna som vart døypte i Årstad:,,SJ,Erik,Nielsen,Inger,Andersdtr.,,Tienestefolk,Fløen,,,,,Marthe,241220,3112,1821,,,SJ,Erik,Nielsen,Inger,Andersdtr.,,Arbeidsmand,,,,,i Fløen,Martine,0202,1002,1822,,,SJ,Erik,Nielsen,Inger,Andersdtr.,,Pagter Nordre Krohns,,,,,,Carnilske,141223,0101,1824,2,,SJ,Erik,Nielsen,Inger,Andersdtr.,,Pagter Nord Krohnsta,,,,,,Andreas,0603,1203,1826,3

Guest Mette Gjertsen

Tusen Takk. Den informasjonen jeg fikk hjelper mye. Jeg får fortsette å lete etter hvor de ble gift og født...det kan jo hende det plutslig løser seg.Mvh Mette

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.