Gå til innhold
Arkivverket

[#14941] Døde i Bergen 1948 - 1969. Familien Iversen


Gjest Johannes Haltbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Johannes Haltbakk

Jeg søker opplysninger om følgende 3 personer døde in Bergen: 1. Berit Anna Iversen f. 2. oktober 1902. Død 1948 2. Leonard Iversen. død 1958. 3. Johnny Iversen f. 7. jan 1941 død 5. feb 1969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Berit Iversen, født Aure pr. Kr.sund 2. september 1902, døde 24. september 1948. Bosted ved dødsfall Baglergt. 4B. Hun etterlot seg enkemann Leonard og en sønn.Leonard Iversen var verksarbeider, født 27. desember 1897, døde 16. mars 1958. Bosted ved dødsfall Baglergt. 4B. Han etterlot seg en sønn fra første ekteskap, og to barn fra andre ekteskap.Johnny Iversen var montør, født 7. januar 1941, og døde 5. februar 1969. Han etterlot seg enke og to barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johannes Haltbakk

Tusen takk for opplysningene. Jeg er du skriver ingen ting om Leonard etterlot seg en enke da han døde. Var hans kone død før han, eller var de kanskje skilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Johannes Haltbakk

Er det tilgjengelig informasjon om hvilket sykehus Berit døde på? Ifølge familiehistorien døde hun av tuberkulose. Jeg er interessert i helsevesenets historie. Da Berit døde var tuberkuloseinstitusjoner en stor del av helsevesnet også i Bergen, og jeg undrer på om hun døde på en av disse institusjonene, og i så fall hvilken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Ottar Eliassen

Var Johnny Iversen søn av Leonard? I tilfelle var han min tremenning. Hvor mye kan opplyses om etterkommere av Leonard uten komme i'problemer'. Kunne ha lyst til å komme i kontakt Johannes Haltbakk. Mail: nesskogen@c2i.net mvh oe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johannes Haltbakk

du finner opplysninger om Berit og Leonards etterkommere i under Indre slettet, Åkvik i Halsaboka skrevet av Nils Tore Leivdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.