Gå til innhold
Arkivverket

[#14975] Samme Tuchsen eller???


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Er det noen som vet om det er noen forbindelse mellom denne Tuchsen slekten og Ringkjøbing? Legger ved lenke. Mange i Ringkjøb familien heter også Tuchsen. Lenke mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Hyggelig å høre at Arvid Skogseth kunne bruke noen av opplysningene i temaet om Ringkjøb. Dersom noen har opplysninger som går på Ringkjøb (i Bergen)er jeg intressert i tilbakemeldinger da dette kan ha en betydning i arbeidet med å finne forbindelsen til hvorfor Tuchsen navnet dukker opp i denne Bergensfamilien!Med vennlig hilsenJan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Jan Frode Johansen

Nå skal jeg 'tråle' ringkjøb familien i sømmene for å finne en sammnheng. Jeg kommer tilbake med opplysninger dersom jeg finner noe. Gransker du Tuchsen eller Ringkjøb er jeg intressert i å komme i kontakt med deg for å avhjelpe hverandre. mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.