Gå til innhold
Arkivverket

[#14983] Oppslag Vinger Kirkebok, døpte 1870-71


Gjest Laila N. Christiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila N. Christiansen

Hei! Har jeg flaks en gang til tro?Kan noen se om de finner dåpsinnføring i kirkeboka for denne Emma Bredesdatter?LenkeDA blir jeg gla da! Har alt rundt familien, (håper det er den rette :o) så det er kun kirkebok-innføringen jeg er interessert i akkurat nå. Denne jenta emigrerte til USA i 1888 (selvsagt ;o)Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Bjørndahl

Hei! I Vinger MIN 11 1862 - 1870 Nr. 204 på side 193. EMMA f. 20.nov 1870 og døpt 26. des. 1870 Foreldre: Inderst Brede Kristiansen og hustru Marthe Olsdatter Leirud. Håper dette er den rette. Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Jeg har flaks i dag skjønner jeg :o)Takk!!!! Da får vi se om det er rett dame, jeg tror nesten det!De jeg hjelper mener hun er f. i november 1870, men census 1900 forteller at hun er f. i november 1871!! Så, jeg tror mer på oss jeg :o)))Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

sukk. Surrehue. Censusen sier november 1871. De jeg hjelper sier november 12. 1871. hmmmm. Da er det vel feil. Hulkesnufs. Eller kanskje hun har jugi på aldern som mange damer gjorde? Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.