Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Gisle Hersvik

[#14991] Skifter i Nordfjord 1690-1853 (Aase, Gloppen)

Recommended Posts

Guest Aase R Sæther

Har du sett kva Gloppen bygdebok skriv om desse to ektefolka? Eg kan sitere til deg, om du ikkje alt har lese i boka.Dette er forresten ein gard som eg kunne tenkt meg å gifta meg til (om eg og garden hadde vore ledige) - enn å heite Aase Aase, det måtte vore storarta!

Guest Gisle Hersvik

Nei, eg har ikkje sett i Gloppen Bygdebok, så dersom du har anledning til å skrive ned det som står om dei hadde det vore kjekt!Aase Aase hadde vore eit fint navn det også!

Guest Aase R Sæther

Under Indre Åse (som no forresten høyrer til Eid), står dette:Jeremias Samsonson Sande, brorson (til førre brukar, min kommentar), d. 46 år g 1785. Sk. 1768. G.1767 m. Brite Øysteindtr Espeland, Fana, d.89 år g.1831. Born: Ola, Samson, f.1769, d.1809, g.1801 m.Brite Jensdtr Årskog, husmann Årskog, Ingeborg, f.1771, g.1792 m.Gunnar Rasmusson Ladehaug, brukar nr.1, Jøde, f.1773, g.1806 m.Gunnar Rasmusson Ladehaug, frå br.nr.2, bygsla plassen Reinejaren (Flotten) under g.nr.54, Eid. Dei drukna i 1815 utfor Løkjaneset. Kristi, f.1776, g.1814 m.enkjemann Mikkel Hansson Hilleren, Øystein, f.1778, d.1818, g.m. Helga Perdtr Hjelle. Dei bygsla plassen Reinejaren etter Jøde og Gunnar. Johannes, f.1780, utkommandert 1807, d.1809 i kvarteret i Borge sokn, Brite, f.1784, d. 1793.Ola Jeremiasson, f.1768, d.1849. Sk.1790. G.1798 m.Marie Absalonsdtr Hestenes, f.1772 på nr. 5, d.1830.Så langt bygdeboka. Som alle bygdebøker skal ho lesast med skepsis.

Guest Gisle Hersvik

Takk Aase for info frå bygdeboka! Har fått svar på det som eg lurte på!

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.