Gå til innhold
Arkivverket

[#15029] (Bernt) Marius Bredesen f. 1877 i Hakadalen, i Ullensaker i 1900


Gjest Laila N. Christiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila N. Christiansen

Hei! Har noen vært borti denne familien: Lenkesom altså bodde på Borgen Meieri i 1900? Jeg har full oversikt bakover! Den lille tassen som var udøpt, finner jeg ikke døpt i Ullensaker Kirke. Det er egentlig han jeg er ute etter. Hva skjedde med ham?Brede Kristiansen f. 1838, (Bernt) Marius' far, døde i Ullensaker i 1903, slik at det kan jo se ut som om de bodde der en stund. Kanskje de døpte barnet i hjembygda til Gurine?Vil gjenta, det er ikke bakover jeg her er ute etter! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turid Holsve

Jeg kjenner ikke familien, men her er dåpen:Ullensaker MINI I 20, 1892-1902 k 3/8, s60, nr 28. Birger Kristian f. 29.9.1900 og døpt 26.12.1900. Foreldre: Bernt Marius Bredesen f. 1877, smed og Gurine Kristiansen f. 1865, Borgen. Faddere: Gårdbruger Hans Må??d fra Gystad, hustru Kristine Medlser, Brede Kristiansen Borgen, husholderske Gunn Nilsen Kolstadgade 18, Kristiania, Maskinist Olaf Halvorsen Borgen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.