Gå til innhold
Arkivverket

[#15070] Hvor døde Guri Bolette Andreasdatter?


Gjest Jostein Søreide
 Del

Recommended Posts

Gjest Jostein Søreide

Jeg søker etter opplysninger om hvor Guri Bolette Andreasdatter (født 1841 i Kinn, Bremanger) døde. I 1900 var hun bosatt sammen med sin mann og datter i Vaksdal. Hun er da kalt Gunhild Bolette. Hennes mann Johannes Andersen Fond døde i Lone i Haus i 1925, men jeg finner ingen dødsopplysninger om Guri Bolette. Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elsa-Karin Svendsen

Gunni Bolette Andreasdatter ble født 28. november 1842 i Kinn prestegjeld. Hun døde 12. april 1901 i Bruvik prestegjeld (nåværende Vaksdal kommune).Bolette (som hun kalte seg) var min oldemor. Er du også etterkommer etter henne? mvh Elsa-Karin Svendsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Søreide

Hei Else-Karin! Ja, jeg er også etterkommer etter Guri/Gunni Bolette. Hun var min tipp-tipp-oldemor (jeg nedstammer fra hennes datter Anna Berntine (05.05.1870 - 23.07.1938)). Jeg er svært interessert i å utveksle slektsinformasjon dersom du har noen. Du kan kontakte meg på jostein.soreide@hydro.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.