Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Vera Sternang

[#15149] Jürgens, MagnusChristian , f. 1823 i Egersund.

Recommended Posts

Gjest Vera Sternang

Jeg håper noen kjenner denne karen og kan hjelpe meg med noen opplysninger:Magnus Christian Jürgens (Jürgensen) var sogneprest i Sør- Fron i Oppland 1875 - 1889. Når døde han og hvor er han begravet? Hvor mange barn? Hvem var foreldrene og hvor kom de fra ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Sølvi Arntzen

Han er sønn av skipskaptein Hans Bowitz Jürgens og Bertine Sogndal.Magnus Christian Jürgens ble født 12 juli 1823 i Egersund og døde 29/11 1889 i Søndre Fron. Han giftet seg 27/9 1858 i Sogndal med Anne Cathrine Emilie Laura Aall, født 7/8 1839 på Nesodden.Kilde: Slægten Aall av Haagen Krog Steffens, 1908.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Vera Sternang

Stor takk til Sølvi A. for opplysninger om M.C.Jürgens. I går fikk jeg boka du tipset om, har så vidt begynt på den. Men har du mer om Jürgens- slekta? Hadde de 5 barn? Hilsen Vera

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Agnete Stene

Jeg har en del informasjon om denne familien. Er du fortsatt interessert? Agnete

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.