Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Gisle Hersvik

[#15160] Skifte Sunnfjord 1677-1845: Bendik Olsen Kinnen

Recommended Posts

Guest Gisle Hersvik

Kven er nenmd i følgande skifte? Lenke

Guest Yngve Nedrebø

Skiftet er datert 12. mai 1791. Enke: Helge Cobensdatter, barn Morten B., Colben B., Hendrich B., Kari, gift med Annanias Olsen Solem, Cassie, gift med Dirich Jørgensen Indre Rexten, Brite, 27 år og ugift, Catrine, enke etter Gregorius Indre Rexten.

Guest Linn-Therese Brungodt

Hei Gisle HersvikKom plutselig over Bendik Olsen Kinden her og han er trolig min tippx5 oldefar! Er du i slekt med ham også?Vennlig hilsen Linn-Therese Brungodt

Guest Gisle Hersvik

Hei Linn-Therese, Eg får vel skrive 'trolig' eg også....eg har i anerekka notert han ned som min tippx5 oldefar også...i giftet med Helge Colbeinsdtr. Solem, og via sonen Morten/Martin Bendixen Kinden g.m. Lisbeth Dissideriidtr. Espesætter.Kva er din 'link' frå Bendik?M.v.h., Gisle Hersvik

Guest Linn-Therese Brungodt

HeiMin link er datteren Cathrine fra Bendiks første ekteskap med Karen Rasmusdtr. Cathrine ble gift med Gregorius Desideriussen Indrebotn (Reksten) og fikk iallefall 12 barn.Hilsen Linn-Therese Brungodt

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.