Gå til innhold
Arkivverket

[#15183] Fotograf S (?) Holter i Kristiania rundt 1900?


Gjest Torunn C Ludvigsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torunn C Ludvigsen

Hei! Jeg lurer på om noen kjenner til en fotograf som kalles S(?) Holter i Kristiania rundt 1900? jeg har søkt på nett, i fotografdatabase oppgitt i tildligere innlegg, men det nærmeste jeg kommer er Holtermann.. men kanskje det finnes en Holter?Noen som har noen tips?Torunn C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Jørgensen

Jeg vet ikke om dette er et blindspor eller til hjelp, men jeg har tre kulltegninger fra det gamle Vika hjemme. De er alle tegnet i 1927 og signert 'Sigurd Holter'. Noe sier meg at det kan være samme mann, men jeg har desverre ikke flere opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Hadeler-Jacobsen

Folketell. 1900 for Kristiania: Sigurd Holter født 1883 Chr.ania, Elev ved Tegneskolen. SLEKTEN HOLTER fra Drammen av Christian Holter, Skien 1976: Sigurd Holter, Ski og Tennistrener i St. Moritz. født 15/2-1883 i Chr.ania, død 1932 i Paris. Ugift. Kan dette være din S. Holter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.