Gå til innhold
Arkivverket

[#15188] Døde i Bergen 1912-1972.


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Jeg skulle gjerne hatt noene opplysninger vedr. følgende dødsfall i Bergen. Løpenr.185 22.01.1951 Hjalmar Hagbart Johansen Løpenr.226 06.11.1928 Dagny Franciska Obstfelder. Kan hun være identisk med Dagny Frantsiska Johansen som ble født 20.06.1899? Hennes fars første hustru het Obstfelder. Løpenr.344 25.09.1972 Therese Josefine Sætre. Er hun identisk med Therese Josefa Johansen f.29.12.1897?Dersom dette er samme personer skulle jeg gjerne visst hvem som var nevnt som etterlatte.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Forhenværende maskinmester Hjalmar Hagbart Johansen var født 8. april 1860. Han var enkemann etter Anna, død 8. februar 1946, og som hans arvinger er listet barn av fire ekteskap. Fra første ekteskap Hjalmar og Henry, begge i Oslo, fra sistnevnte hadde man ikke hørt noe på 35 år. Fra andre ekteskap John Hagbart Johansen i New York. Fra tredje ekteskap Therese Pettersen, Dagny Mørch og Martha Johansen, alle i Oslo. Fra fjerde ekteskap Alma Lohne, Fjøsanger.Dagny Franciska Obstfelder, død 6. november 1928, var ved sin død 8 måneder gammel, foreldre Ingolf og Borghild Obstfelder.Therese Josefine Sætre, som døde 25. september 1972, var født 11. september 1897, enke etter Ingvald K. Sætre, død 11. september 1944, og etterlot seg to døtre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Nok en gang , hjertelig takk.Det er de tre barna fra tredje ekteskap som stammer fra hans ekteskap med min fars tante (Rakel Andrine Thorstensen)Da var det altså barna som havnet i Oslo og ikke Rakel selv som min far mente å huske. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.