Gå til innhold
Arkivverket

[#15191] Gifte kvinner i Bergen.


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Er det mulig å finne ut om Dagny Frantsiska Johansen (gift Mørch), eller Therese Josefa Johansen (gift Pettersen) giftet seg i Bergen?De befant seg i Oslo i 1951.Eller finnes de i utflyttingsprotokollene? Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Vi har fra Bergen folkeregister fått registerkort over utflyttede fra 1912, og for gifte kvinner, ordnet etter pikenavn, også fra 1912. Jeg finner imdilertid ikke Dagny Frantsiska Johansen eller Therese Josefa Johansen i noen av disse! Dagny F. bodde hjemme hos faren ved folketellingen i 1912. Therese Josefa finner jeg ikke i Bergen ved tellingen i 1912. Jeg TROR ikke noen av dem er gift i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Takk for hjelpen Yngve.Jeg får sette min lit til Oslo Byarkiv når det gjelder de tre søskene som dro til Oslo.Har fått indikasjoner på at to av dem var ilive i 1978. Mvh. og tillykke med morgendagen Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.